BMW će u budućnosti “krasiti” jednostavan dizajn nesklon zastarijevanju, ali i nešto drukčija prednja maska.
Povodom predstavljanja koncepta Vision i Dee američki magazin je uspio doći do glavnog BMW-ovog stilista Domagoja Đukeca te doznati kakva je BMW-ova budućnost po pitanju dizajna. Sudeći po odgovoru, Neue Klasse donosi tektonske promjene u poslovanju i dizajniranju proizvoda. Za magazin Drive Đukec je tako rekao da će dizajnerski ići upravo u smjeru koncepta I Vision Dee, koji BMW-ovi fanovi i nisu najbolje prihvatili.
“Naši će se automobili više bazirati na kvaliteti. Također, to će biti stroj koji ne želite mijenjati svake tri godine”, rekao je Đukec za publikaciju. “Mi radimo dizajn tako čist da će trajati 10 godina, toliko da mu neće trebati facelift. Facelift je vrlo površan.”
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dobra vijest u svemu je da je Đukec potvrdio kako BMW neće (još) napustiti limuzinski koncept i prepustiti se SUV maniji. Isto vrijedi i za sportski orijentirane automobile, bolje rečeno pakete.
Drugačiji “bubrezi”
Adrian van Hooydonk, šef dizajna BMW grupe, izjavio je za BMWBLOG kako će se pojedini modeli najviše razlikovati sprijeda. Naime, svaki će model dobiti posebno prilagođenu prednju masku. Upitan žali li zbog trenutnog dizajna, posebno na M3 i M4 gdje su se zaigrali veličinom “bubrega”, rekao je:
“Znali smo da će ljudi pričati o tome jer, naravno, znamo kada radimo promjenu. Također znamo da natjerati ljude da govore nije nužno loše. Bilo bi loše kada bi ljudi pričali, ali ne i kupovali. Ali oni pričaju i kupuju, pa su još uvijek na pravoj strani.”
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?