PRVI Ferrari u Kini je prodan 1992. godine, a danas je to jedno od najvažnijih tržišta najpoznatije talijanske marke automobila.
U Ferrariju su odlučili obilježiti 30 godina prisutnosti na kineskom tržištu jednim posebnim automobilom. U pitanju je model Roma, a koji je razvijen kroz Tailor Made program u suradnji s kineskom dizajnericom Jiang Qiong Er.
Automobil je izveden u Sanusilver mat nijansi s detaljima i Rosso Magma sjajnoj boji. Crvena boja izabrana je kao počast tradicionalnoj crvenoj nijansi, najznačajnijoj boji Kine, gdje slovi kao simbol blagostanja i zdravlja. S druge strane, pruge su inspirirane klasičnim namještajem iz dinastije Ming.
U kabini dominira crvena boja sa srebrnim detaljima i zlatnom pločicom s kineskim simbolom za broj 30. Pločica izvedena u kombinaciji zlata i žada ponavlja se i na privjesku za ključeve koji se isporučuje s automobilom.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Jiang Qiong Er je dizajnirala niz lifestyle dodataka uz automobil. Tako je tu mirisni difuzor izrađen od kristala i ebanovine, s posebnim mirisima za svako godišnje doba. Od ebanovine je i kutija za cigare, a uključuje i posebno dizajniranu pepeljaru. Tu su još i deke od kašmira, kineski set za šah od ahata i kože. Svi dijelovi osmišljeni su kako bi se oblikom i dizajnom savršeno uklopili u interijer Rome.
S vozačke strane nema bitnih novosti. 3.9 V8 uz turbinsku pomoć daje 620 KS, što osigurava vrhunske performanse uključujući sprint do stotke za 3.4 sekunde. Cijena nije objavljena.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?